Sunday, February 1, 2009

Selamat Tinggal Huggies, Selamat Tinggal Pekan....


Salam semua...

Pada posting lepas saya cuba untuk mencari alternatif kepada dua produk utama bayi iaitu lampin Huggies dan susu Lactogen. Alhamdulillah..setelah puas membelek-belek sekitar laman web, saya dipertemukan dengan produk bersesuaian. Sila klik kedai lampin Anis dan susu Biomil untuk dua produk alternatif tersebut. Tolong sebarkan maklumat sebegini kepada rakan-rakan dan bagi yang minat berniaga, pertimbangkan pula untuk menjadi pengedar. Harapnya semua pembaca abu alfateh juga dapat menyokong kempen 'boikot seumur hidup' kali ini...jangan pula bila perang dah nampak seolahnya berhenti, kita pun berhenti boikot...hampeh duk ada. Kalu nak seribu daya, dan daya ini bukannya untuk dipertimbangkan lagi. Boikot adalah satu kewajipan!

Bagi mereka yang masih ragu-ragu untuk membuat keputusan meninggalkan terus produk-produk yang dikeluarkan oleh syarikat 'sahabat yahudi' ini, sila klik di sini untuk sedikit pencerahan. Kalu tak mau jugak, hampa klik kepala sendiri sampai cerah....jangan marah nooo.

Saya juga pada pagi tadi telah meninggalkan bandar Pekan yang indah menawan. Kali ini saya berpindah pula ke Bukit Rangin, Kuantan. Lokasinya inilah yang lebih bersesuaian untuk didiami kerana isteri saya kini mengajar di Sek Men Sains Sultan Ahmad Shah (SEMSAS). Biarpun terpaksa mengangkut barang dan berkemas buat sekian kalinya, saya redha dan bersyukur. Dibandingkan susah kami dengan susah saudara di Gaza, emmmm celah kuku jer la. Sekian dulu buat kali ni, mata dah kuyu, badan pun dah nak layu. Jangan lupa pesan awal tadi, 'boikot seumur hidup'. Wassalam...

No comments: