Wednesday, September 24, 2008

Saya Anak Malaysia...

Salam Semua....

Minggu ni saya agak kering idea untuk mengarang, mungkin mood nak beraya sudah mari..biarpun sepatutnya mood Lailatul Qadar yang dicari. Apa-apa pun niat nak berkongsi cerita di abu-alfateh masih membara.

Posting kali ni saya nak mencuba masukkan lagu tanpa klip You Tube, biarpun dah ramai blogger yang mahir bab ni, saya baru nak cuba try test tengok... (update : Syukur...dengan bantuan bro Tawel, impianku tercapai) kalu menjadi ekperimen hari ni, abu-alfateh bakal bergegar....Namun untuk posting hari ni, saya tujukan sebuah lagu daripada Dr Sam bertajuk Saya Anak Malaysia. Lagu yang ditujukan khas buat teman-teman dimana jua anda berada. Selamat bersiaran.....

Saya Anak Malaysia - Dr. Sam



p.s : Sejak kecil lagi saya dah minat lagu ni, sungguh tak ku sangka masa belajor kat Toronto (Tronoh la tu) sempat pula berjumpa Dr Sam kat tangga School EE. Dia dah jadi orang kuat Jemaah Tabligh dan ke sana untuk berjumpa kawan sejemaah (School EE adalah pusat jemaah Tabligh di Tronoh)

1 comment:

Unfiltered-Madness said...

Kita semua adalah Anak Malaysia