Friday, March 21, 2008

Semangat Hijau Kuning-Tiket Percuma Untuk Peminat Kedah


Salam buat semua,

Lagu Hijau Kuning rasanya tak perlu diperkenalkan lagi, satu Malaysia dah tauuu...Hari nie naik syeikh la pulak saya, tapi tak sama yer dengan syeikh bebal ala-ala perhimpunan Jumaat lepas tu.

Masih terkejut sebenarnya mendengar berita pengumuman MB baru Kedah semalam. Katanya tiket percuma akan disediakan untuk perlawanan bola sepak antara Kedah dan Perak pada 23 Mac nie. Beritanya ada disiarkan dalam akhbar Harakahdaily.

Mesti melompat pak menakan (bapa saudara) saya di Tanjung Dawai...hehehhehe walaupon dia dahulunya UMNO pekat, sekarang ni tinggal tea-O jer yang pekat. YAB Ustaz Azizan pastinya telah meneliti buruk baiknya keputusan ini sebelum bertindak dan harapnya ada kebaikan yang tersirat.

Sebenarnya sejak minggu lepas lagi saya dah mendengar betapa Stadium Darulaman telah dilanda tsunami bendera. Khabarnya bendera PAS berkibaran di sana namun telah dihijau kuningkan dengan sedikit ubahsuai warna di bulatan tengahnya...kreatif jugak yer mamat kat sana. Kepada warga Kedah, ayuh semarakkan semangat Hijau Kuning di mana jua anda berada dan Selamat Berdendang untuk semua.


"Hijau Kuning Darahku..Negeri Kedah Negeriku......"

No comments: