Monday, March 17, 2008

Hormatku Pada Pemimpin Berjiwa Rakyat..

Salam buat semua,

Isu keputusan PRU12 masih lagi menjadi topik hangat yang diperbualkan. Daripada si pencuci kereta hinggalah ke sang raja AP mengimport kereta. Terus terang saya katakan, saya berkali-kali cuba untuk melarikan diri daripada mengikuti berita politik. Namun jejemari ini masih lagi gatal membuka laman yang membicarakan hal tersebut.

Posting kali ini sekadar berkongsi koleksi gambar seorang tokoh politik dunia yang dikagumi ramai samada kawan mahupun lawan. Beliau yang saya maksudkan adalah Presiden Mahmoud Ahmadinejad yang memimpin Republik Islam Iran sejak tahun 2005. Jangan pula pmbaca tersalah sangka dengan mengaitkan saya dengan fahaman Syiah penduduk Iran, saya bukan ahli membicarakan bab agama. Sekadar mengkagumi kehebatan beliau sebagai pemimpin, sepertimana saya sanjungi kehebatan Ghandi. Tiada masalah kan begitu....gambar di bawah menjadi saksi kata-kata saya.














Saya akhiri dengan rangkapan doa "Selamat Hari Lahir ke 51 & Selamat Berjuang" kepada seorang lagi tokoh hebat yang bakal mewarnai politik tanah air Ir Mohamad Nizar, MB baru Perak.



No comments: