Thursday, March 31, 2011

Imam Mahadi muncul lagi, kat KL plak dah!


Salam Semua,

Lepas sahaja solat Isya' tadi, saya sempat bersantai beberapa rakan yang mebicarakan perihal ajaran sesat yang melanda di ibukota. Katanya amir jemaah pernah menjadi dalang skim cepat kaya tidak lama dahulu. Kini, beliau ini sedang giat mengumpul dana dari pengikutnya untuk persiapan Kiamat!

Paling mengkagumkan, ada di antara mereka yang sanggup berhutang dengan along demi guru laknat tersebut. Mereka ini kini bersembunyi di sebuah kota suci lagi rahsia...Hampehh dok ada. Selepas beratus-ratus 'imam mahadi belacan' muncul di Malaysia, ada lagi yang masih tak paham-paham. Baru cap belacan dah ada yang kena 'screw', belum yang cap ikan tenggiri biru lagi. Jahil sangatkah bangsa Melayu, bodoh sangatkan umat Islam, entahlah...Kalaupun bukan imam mahadi cap belacan, negro Liberia hantar email pula yang dilayan.

Kepada pembaca budiman, berpesan-pesanlah kita pada orang di sekeliling. Janganlah sampai penyakit jahilnya berkulat, kudis sesatnya melarat, bodoh email palsunya terjerat, kita pun nanti turut termusibat...Sekian dahulu, wassalam.



No comments: